2013. január 14., hétfő

Díjak



Liebster award



1. díj

Köszönjük szépen Vivinek és Flórának!

Kérdések:

1. Hogyan jött a blogodhoz az ötlet?
   
Hülyéskedtünk twitteren, és Bea kitalálta, hogy eltudna képzelni egy sztorit, aztán közösen kitaláltuk a részleteket.
2.
Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
    Lea: Újságíró.
    Bea:
Még nem tudom, szeretnék későb is írással foglalkozni, ha úgy adódik.
3. Csendben szoktál írni vagy szokott lenni háttérzaj?
    Lea: Általában csendben, de néha szoktam zenét hallgatni közben.
    Bea:
Általába csendben, de van amikor kell a zene, hogy hangulatba jöjjek.
4. Pasi ideál?
    Lea: Olyan, mint Justin. :D
    Bea:
Vicces, ha azt írom, Justin Bieber?  Konkrét ideál nincs, de legyen szép a haja. 
5. Álmodozó típus vagy?
    Lea: Nagyon!
    Bea: Igen.
6. Mi volt az a blog vagy könyv, amit olvastál és nagy hatással volt rád?
    Lea: Nem tudom, igazából én minden könyvre sokat gondolok miután elolvastam.  
    Bea:
Jelenleg az Éhezők viadala trilógiát olvasom és elég nyomasztó a hangulata számomra, de talán éppen ezért tetszik.
7. Mi a kedvenc könyved?
    Lea: A sötét ötven árnyalata.
    Bea:
Mindig éppen az, amit olvasok. :D De talán a Szürke ötven árnyalatát mondanám. Jó lenne olyan jó írónőnek lenni egyszer, mint E. L. James.
8. Szereted a tesit?
    Lea: Régen szerettem, most már nem.
    Bea:
Nem, a tesi és én örök ellenségek vagyunk.
9. Kedvenc sorozatod?
    Lea: Gossip Girl
    Bea:
The Vampire Diaries.
10. Tanulós típus vagy, vagy inkább ahogy esik úgy puffan?
      Lea: Van amikor mindent megtanulok, de volt már olyan is, hogy bele se néztem az anyagba.
      Bea:
Az adott tantárgytól függ.
11. Csinos vagy átlagos, sportos stílusod van?
      Lea: Átlagos.
      Bea:
Szerintem inkább átlagos.


2. díj

Köszönjük szépen Katienek!

Kérdések:

1. Miért kezdtél bele az írásba?
    Lea: Egyik nap unatkoztam, és elkezdtem. Azt hittem hamar megunom majd, de nem így lett.
    Bea:
Régebben is voltak történetek a fejemben, de akkor még nem tudatosan találtam ki őket. Sosem gondoltam írásra, nyáron viszont olvastam egy elég jó Justinos fanfictiont, ezután kezdtem bele én is.
2. Értékeled ha valaki őszinte, vagy inkább hazudjon?
    Lea: Ez miféle kérdés? Egyértelműen őszinte.
    Bea:
Mindenképpen inkább az őszinteség.
3. Morgolódva, vagy inkább jókedvűen kelsz hétfő reggel?
    Lea: Az attól függ, hogy nehéz nap vár-e rám.
    Bea:
Morgolódva, de a baj az, hogy nem csak hétfő reggel.
4. Hogy kezded a napot?
    Lea: Ha suli van, akkor tanulással, hétvégén pedig netezéssel.
    Bea:
Még ki sem nyitom a szemem, de már bekapcsolom a tv-t, mert nem bírom, hogy csend van.
5. Sportolsz valamit?
    Lea: Nem.
    Bea: Nem.
6. Törték már össze a szíved?
    Lea: Nem.
    Bea: Nem.
7. One Direction, vagy inkább The Wanted?
    Lea: One Direction.
    Bea:
One Direction.
8. Kedvenc tantárgy?
    Lea: Töri, angol.
    Bea:
Angol, német, töri.
9. Van hobbid?
    Lea: Írás.
    Bea:
Az írást annak vehetjük?
10. Segítséget kérsz a blogod kinézetével kapcsolatban?
     Lea: Igen.
     Bea:
Ebben az esetben igen.
11. Mit olvasol szívesebben, fanfic vagy teljesen független történet?
      Lea: Mindkettő.
      Bea:
Mindkettő lehet jó, de inkább saját történetet.


3. díj


Köszönjük szépen Nórának!

Kérdések:

1. Melyik filmet láttad utoljára?
    Lea: A másik nő
    Bea: Éhezők viadala.
2. Sportolsz?
    Lea: Nem.
    Bea: Nem.
3. Nézed a Showder Klubot?
    Lea: Igen, imádom!
    Bea: Igen, Kiss Ádám 4ever. :D
4. Kedvenc évszak? Miért?
    Lea: Nyár, mert meleg van és szünet.
    Bea:
Nyár, talán a szünet miatt, de a meleg is fontos.
5. Kedvenc könyv? Miért?
    Lea: A sötét ötven árnyalata. Nem tudom, nagyon megtetszett, kiolvastam 2 nap alatt. Én biztos nem írtam volna ilyesmit, de olvasni jó volt.
    Bea:
A szürke ötven árnyalata. Tetszik, hogy merész az írónő, és a karakterei is jók.
6. Twilight vagy The Vampire Diaries?
    Lea: The Vampire Diaries.
    Bea:
Mindkettő, de a Twilight-láz már elmúlt.
7. Milyen színű az iskolatáskád?
    Lea: Fekete, és van benne kis rózsaszín minta.
    Bea:
Fekete és rózsaszín kockás.
8. Telitalpú csizma, vagy lapos talpú?
    Lea: Mindkettő.
    Bea: Lapos.
9. Tartozol valamilyen fandomhoz?
    Lea: Belieber.
    Bea: Belieber vagyok.
10. Hány blogot olvasol?
      Lea: 5-6
      Bea:
Mostanában egyre kevesebbet sajnos.
11. Kedvenc film?
      Lea: The Notebook.
      Bea:
Minden féle nyálas sztori.  Talán a Szerelmünk lapjai.


4. díj



   Újabb díj Vivitől és Flórától. Köszönjük szépen!

Kérdések:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
    Lea: Lea.
    Bea:
Beáta, Bea vagy Betti.
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
    Lea: Minden szomorú dalon, ha rossz a kedvem.
    Bea:
Ha olyan pillanatom van, akkor szinte bármin.
3. Félsz a sötétben?
    Lea: Ez furcsa, ha valamilyen faluban vagyok, akkor igen, városban nem.
    Bea:
Igen, néha.
4. Szerelmes vagy valakibe?
    Lea: Nem.
    Bea:
Nem.
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
    Lea: Fogalmam sincs, volt már pár. Gyakran kerülök cikis helyzetekbe.
    Bea:
Biztosan volt jó néhány eset, de most nem ugrik be egy sem.
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
    Lea: A fizika tanáromat. :D Amúgy nem, csúnya dolog.
    Bea:
Nem.
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
    Lea: Nem hiszek ebben.
    Bea:
Nekem eddig tök átlagos nap volt, amennyire emlékszem.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
    Lea: Persze.
    Bea:
Igen, bár kevés.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
    Lea: Nem érzek cikinek semmilyen zenét azok közül, amiket hallgatok.
    Bea:
Én nem érzem cikinek, az már más kérdés, hogy ők cikinek tartják-e. Egyébként szinte csak ilyet hallgatok. (Lásd: Justin)
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
      Lea: Igen! Le kellett fogni. :D
      Bea:
Igen, gondolom.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
      Lea: Találkoznék Justinnal. :D
      Bea:
Találkoznék Justinnal és összehaverkodnék vele.  :D
12. Szoktál álmodozni?
      Lea: Igen.
      Bea:
Igen.
13. Járnál Chace Crawforddal?

      Lea: Régen igen, de már nem olyan jó pasi. :D
      Bea:
Meg fogtok lepődni, de nem. Nem az esetem.
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
      Lea: 2, maximum 3.
      Bea:
Kettőt mindenképpen, és ha már dönthetnék, akkor szeretném, hogy előbb egy fiú legyen. Kedvenc neveim: Dávid, Krisztián, Hanna, Jázmin.
15. Adni vagy kapni jobb?
     Lea: Szerintem mindkettő jó, mert bárki bármit mond, akkor is jól esik neki, ha kap valami ajándékot, viszont én izgatott vagyok amikor adok valakinek valamit, és örülök, ha tetszik az illetőnek az ajándékom.
     Bea:
Lehet, hogy közhelyes, de adni.
16. Titkom:
      Lea: Ha elmondanám, nem lenne titok.
      Bea:
Hahaha. Szeretnétek tudni, hogy mit terveltünk ki Justin nagy titkaként, ugye? Nem mondjuk meg.
17. Bakancslista:
    Lea: Találkozni Justinnal, eljutni New Yorkba, és még sok-sok szép helyre. :D
    Bea:
Nincs.

11 dolog rólam

Lea:
1. Imádom Justint.
2. Van egy kutyám.
3. Minden nap eltervezem, hogy lefekszek 10-kor, de sose tartom be.
4. Jártam zeneiskolába.
5. Félek az érettségitől. Nagyon.
6. 10 éves koromig allergiás voltam a tejre, de szerencsére kigyógyultam belőle.
7. Van egy testvérem, fiú és 20 éves.
8. Szeretnék valamilyen nagyvárosba élni.
9. Barátnőmmel 2-3 éve csináltunk egy pletykablogot. Jó nagy bajba kerültünk miatta. :D
10. Volt hörcsögöm régen, de nem szerettem kitisztítani, ezért odaadtam barátnőmnek.
11. Régen szerintem sorozatfüggő voltam.

Bea:
1. 17 éves vagyok.
2. Nyáron születtem, a kedvenc évszakom is ez.
3. Nagyon szeretem a nyelvórákat.
4. A lila a kedvenc színem, ennek ellenére sosem hordok ilyen színű ruhát.
5. Szeretnék eljutni Párizsba és Kanadába is.
6. Szeretek olvasni, a környezetemben ez elég különleges dolognak számít.
7. Nem szeretem magamban, hogy nehezen barátkozom.
8. Szeretnék később is írással foglalkozni.
9. Betegesen imádom a jó férfi hajakat, főleg Justinét. De sosem lennék fodrász. 
10. Egy jó romantikus regénnyel nagyon le lehet kötni.
11. Nagyon örülök, hogy Leával így egymásra találtunk, viszont sajnálom, hogy ilyen messze élünk egymástól. 


Nagyon sajnáljuk, de ha nem gond, nem küldenénk most tovább senkinek, viszont nagyon- nagyon köszönjük azoknak, akik gondoltak ránk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése